Gäst Postad 4 Juni , 2015 Jag har en Autohelm 1000 och oavsätt vilken knapp jag trycker på så kommer det två pip. Armen jobbar inte. Det händer ingenting. Detta har hänt tidigare men efter ett tag har den börjat funka igen. Av sig själv. I morse så stack jag iväg med båten och den funkade i cirka 30 minuter sedan la den av och det blev bara pip-pip då jag tryckte på knapparna. Jag var ute i nästan 10 timmar och jag fick aldrig igång den igen. Den verkar ha lagt av helt nu. Någon som har erfarenhet av detta eller vet vad som har hänt med mina autopilot? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rejas 238 Postad 4 Juni , 2015 Har den tillräcklig spänning? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 4 Juni , 2015 Ingen aning. Du menar att batteriet börjar bli slött så det är därför den inte funkar som den ska? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 4 Juni , 2015 För dåligt med kräm. Kolla ev. glappkontakt också. Om en dator piper 4 ggr vid kallstart är det fel på minnet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rejas 238 Postad 5 Juni , 2015 Ingen aning. Du menar att batteriet börjar bli slött så det är därför den inte funkar som den ska? Ja. Det är min gissning. Men dock bara en gissning :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 5 Juni , 2015 Den har slut på fågelfrö? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rejas 238 Postad 5 Juni , 2015 Den har slut på fågelfrö? Hihihi, vi hade ett fågelbo i masten ett år. Han som mastade av skrattade åt oss och sade att det är så det går när man seglar för lite .... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser