seglarvatten 0 Postad 4 Juni , 2015 Hej, Någon som har en sprängskiss till en VP md1a är intresserad av hur gasmekanismen ser ut då den återfjädrar vid fullgas. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rascal 972 Postad 4 Juni , 2015 Jag tror att Du kan kolla på MD-11c på Marine Parts Europe. Det bör vara samma. /Claes Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
seglarvatten 0 Postad 5 Juni , 2015 Tack för svar! Md11 e samma som md1b tyvärr. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 5 Juni , 2015 DENNA mojäng?(Hehe, dieselförgasare förstår jag mig tyvärr inte på. ;-)Går att zooma rejält med de ibland osynliga reglagen nere till vänster om bildskärmsikonen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
seglarvatten 0 Postad 8 Juni , 2015 Nä de e pumpen det är själva regulatorn jag är ute efter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 8 Juni , 2015 Åh fasen. Börjar det brännas nu då med cenrifugalregulator? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser