smetfan 0 Postad 4 Juni , 2015 hejsan..motorn på min trim tilt har gett upp.. så håller på plocka bort den för att gå igenom den alternativt köpa en ny.. jag har stött på ett litet problem.. jag undrar hur jag ska få bort pinnen som håller fast kolven? jag har provat slagit med hammare för att få ut den.. finns det något speciellt knep för att få bort den? bifogar 2 bilder för att visa vad jag menar Mvh Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
robert99 64 Postad 5 Juni , 2015 hejsan..motorn på min trim tilt har gett upp.. så håller på plocka bort den för att gå igenom den alternativt köpa en ny.. jag har stött på ett litet problem.. jag undrar hur jag ska få bort pinnen som håller fast kolven? jag har provat slagit med hammare för att få ut den.. finns det något speciellt knep för att få bort den? bifogar 2 bilder för att visa vad jag menar Mvh Stefan Sitter kanske en låsskruv i hålet under ena fästet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tutte 25 Postad 6 Juni , 2015 (redigerade) Du måste värma upp den med gas.Dom brukar sitta hårt värm upp den mycke å sedan slå ut den mvh tutte Redigerad 6 Juni , 2015 av tutte Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser