rool 3 Postad 25 Maj , 2015 Jag har en bayliner, OMC, och skall byt impeller....men frågan är vart jag hittar den? Har ett slutet kylsystem och fått info om att den INTE sitter i drevet.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sigge_1 50 Postad 25 Maj , 2015 Ett tips kan vara att följa slangen från ditt sjövattenintag. Du bör då finna en vattenpump som innehåller impellern. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rollen 546 Postad 25 Maj , 2015 Den brukar sitta i drevet även på färskvattenkylda OMC-motorer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jokkepettersson 2 Postad 25 Maj , 2015 på min omc 305 sitter den fram nere på motorn, man ser tydligt vars den sitter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rool 3 Postad 25 Maj , 2015 Tack! Jag har en 360 men borde vara detsamma, dvs fram nertill på motorn... Under generatorn? Lätt att komma åt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jokkepettersson 2 Postad 25 Maj , 2015 jo på min sitter den där, det är inga problem att komma åt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rool 3 Postad 1 Juli , 2015 Tack för svaren...då kollar jag detta :-) Antar man tydligt ser vart den sitter? Är det relativt enkelt att byta, även för en lekman som jag ?;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser