Sarnblad 1 Postad 24 Maj , 2015 Vänta 11 sekunder mellan sökningar. Löjligt! Sökar man på ett ord är det för att slippa repetera redan ställda frågor eller undringar. Enda forumet jag stött på som har begränsning. Skärpning!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 pseudonym 1 167 Postad 24 Maj , 2015 Vänta 11 sekunder mellan sökningar. Löjligt! Sökar man på ett ord är det för att slippa repetera redan ställda frågor eller undringar. Enda forumet jag stött på som har begränsning. Skärpning!!! vad söker du då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Sarnblad 1 Postad 24 Maj , 2015 Vänta 11 sekunder mellan sökningar. Löjligt! Sökar man på ett ord är det för att slippa repetera redan ställda frågor eller undringar. Enda forumet jag stött på som har begränsning. Skärpning!!! vad söker du då? VAD jag söker är oväsentligt. Det är väntetiden mellan sökningarna som är irriterande. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Thomas-1 311 Postad 25 Maj , 2015 Har testat litet olika sökningar utan att få fram felet. Söksvaren kommer snabbt hur jag än provar?Vad har du för utrustning, webbläsare, uppdateringar etc? Tror Stavhammar skulle gilla såna detaljuppgifter för att ha lättare att testa.Sökrutan har 7 valbara indelningar, det är alltså alternativet "forum" som krånglar? Eller allihop?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Pentax 724 Postad 25 Maj , 2015 Även jag blev nyfiken och provade, ingen fördröjning här inte. Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 stavhammar 313 Postad 25 Maj , 2015 Vänta 11 sekunder mellan sökningar. Löjligt! Sökar man på ett ord är det för att slippa repetera redan ställda frågor eller undringar. Enda forumet jag stött på som har begränsning. Skärpning!!! Det är en begränsning för att förhindra problem när det söks för mycket. Det finns robotar som sänker siter på det sättet. Om man är inloggad så är det en limit på 1 sekund nu. Om man inte är inloggad så är det 5 sekunder. Om man söker oftare så läggs det ihop så min slutsats är att du inte var inloggad då och sökte snabbt. Logga in så går det smidigare. Alla större siter med mycket trafik har nog idag någon form av "search flood control" Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Sarnblad 1 Postad 25 Maj , 2015 Vänta 11 sekunder mellan sökningar. Löjligt! Sökar man på ett ord är det för att slippa repetera redan ställda frågor eller undringar. Enda forumet jag stött på som har begränsning. Skärpning!!! Det är en begränsning för att förhindra problem när det söks för mycket. Det finns robotar som sänker siter på det sättet. Om man är inloggad så är det en limit på 1 sekund nu. Om man inte är inloggad så är det 5 sekunder. Om man söker oftare så läggs det ihop så min slutsats är att du inte var inloggad då och sökte snabbt. Logga in så går det smidigare. Alla större siter med mycket trafik har nog idag någon form av "search flood control" Kanske var någon tillfällig bug? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Vänta 11 sekunder mellan sökningar. Löjligt! Sökar man på ett ord är det för att slippa repetera redan ställda frågor eller undringar.
Enda forumet jag stött på som har begränsning.
Skärpning!!!
Dela detta inlägg
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser