larban 68 Postad 21 Maj , 2015 Verkar inte fungera längre. Tidigare har jag använt denna funktion för att kolla av nya ämnen som diskuteras i forumet. Nu hittas inga nya inlägg eller ämnen längre? Varför? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Bigfish68 18 Postad 21 Maj , 2015 De funkar för mig.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Pentax 724 Postad 21 Maj , 2015 Jag har klickat i enkel lista,då är alla nya inlägg överst. Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 stavhammar 313 Postad 21 Maj , 2015 Verkar inte fungera längre. Tidigare har jag använt denna funktion för att kolla av nya ämnen som diskuteras i forumet. Nu hittas inga nya inlägg eller ämnen längre? Varför? Är lite osäker på vad du försöker se/visa. Kan vi får lite mer detaljer om var/vilken senaste funktion du försöker använda? Gärna med skärmdump och ide om saknat resultat. //stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 tompelompe 74 Postad 21 Maj , 2015 Jag kan inte logga in från min iphone 6 plus längre. Funkar dock via tapatalk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 stavhammar 313 Postad 22 Maj , 2015 Jag kan inte logga in från min iphone 6 plus längre. Funkar dock via tapatalk Det gjordes uppdateringar igår som kanske kan påverka detta. Testa att radera alla cookies från maringuiden och testa att logga in igen. Det kan behövas göras 2 gånger på en del konton. Om detta inte funkar så maila support@maringuiden.se med info om version på IOS och vilken webläsare du använder på din IPhone Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Peter_K 4 248 Postad 22 Maj , 2015 (redigerade) Funkar inte att logga in med min Iphone 5S heller sedan igår - varken i fullversion eller mobilversion.iOS 8.3 (=senaste). Webläsare, Safari Redigerad 22 Maj , 2015 av Peter_K Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 stavhammar 313 Postad 22 Maj , 2015 Funkar inte att logga in med min Iphone 5S heller sedan igår - varken i fullversion eller mobilversion. iOS 8.3 (=senaste). Webläsare, Safari Jag kan inte logga in från min iphone 6 plus längre. Funkar dock via tapatalk Har fixat detta (hoppas jag) testa igen och rensa cookies för maringuiden.se innan ni försöker igen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Peter_K 4 248 Postad 22 Maj , 2015 Har rensat alla webplatsdata och startat om Safari - du har inte lyckats... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 stavhammar 313 Postad 22 Maj , 2015 Har rensat alla webplatsdata och startat om Safari - du har inte lyckats... Testa igen nu. Har tömt datacachen igen. Nu kommer jag in med iPhone. Hoppas du gör det också! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Peter_K 4 248 Postad 22 Maj , 2015 Har rensat alla webplatsdata och startat om Safari - du har inte lyckats...Testa igen nu. Har tömt datacachen igen. Nu kommer jag in med iPhone.Hoppas du gör det också! Japp, nu funkar det - tack! 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 tompelompe 74 Postad 23 Maj , 2015 Yes nu är man inloggad igen 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Verkar inte fungera längre. Tidigare har jag använt denna funktion för att kolla av nya ämnen som diskuteras i forumet. Nu hittas inga nya inlägg eller ämnen längre? Varför?
Dela detta inlägg
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser