Karlo_Burnstream 0 Postad 20 Maj , 2015 Hej på er. Jag har en kollega från Bangladesh som bott i Sverige i 5 år. Han har aldrig seglat men längtar ut på sjön. Då jag själv är strandad och båtlös sedan nåt år vänder jag mig till er. - Han skulle vilja komma ut med 4 vuxna och två små barn. (under 1 år) - Ovanstående borde innebära minst 30 fot - Han skulle vilja segla under en dag. (morgon - middagstid) - De kan ta med sig egen lunch. - De utgår och kommer gärna tillbaka till en hamn där det finns allmänna kommunikationer (eller taxi om inte hutlöst långt, han bor vid Edsviken) Givetvis betalar han en slant för kalaset, dock inte charterpriser om 20 000kr/dygn. Så, är någon intresserad av att ställa upp? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 20 Maj , 2015 Klart killen ska ut på sjön. Men tyvärr så bor jag inte kvar i Stockholm men kommer han förbi Barsebäcks hamn i sommar med familj så tar jag med dem på en sväng i Öresund. Priset för turen är en trerätters från Bangladesh. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 20 Maj , 2015 Hej på er. Jag har en kollega från Bangladesh som bott i Sverige i 5 år. Han har aldrig seglat men längtar ut på sjön. Då jag själv är strandad och båtlös sedan nåt år vänder jag mig till er. - Han skulle vilja komma ut med 4 vuxna och två små barn. (under 1 år) - Ovanstående borde innebära minst 30 fot - Han skulle vilja segla under en dag. (morgon - middagstid) - De kan ta med sig egen lunch. - De utgår och kommer gärna tillbaka till en hamn där det finns allmänna kommunikationer (eller taxi om inte hutlöst långt, han bor vid Edsviken) Givetvis betalar han en slant för kalaset, dock inte charterpriser om 20 000kr/dygn. Så, är någon intresserad av att ställa upp? Skickat PM till dej. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Funkis 143 Postad 21 Maj , 2015 Förutom snälla båtägare som gärna visar upp sina smultronställen.... så finns ju möjligheten att åka med en kommersiell båt. Det finns fina turer där man besöker några ställen och även får tid att sitta själv för att äta lunch vid någon strand. Som komplement alltså... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser