Svenne69 0 Postad 19 Maj , 2015 Hej, Jag vänder mig än en gång till detta eminenta forum och frågar: Hur ställer jag tomgången på en Suzuki DT85 på bästa sätt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Svenne69 0 Postad 21 Maj , 2015 Har googlat runt och inte lyckats hitta någon kunnig på just denna motor Suzuki DT85 2-taktare. Skulle verkligen uppskatta om någon kunnig på just denna motor gav sig till känna och sträcka mig en hjälpande hand i min fråga om hur jag skall ställa tomgången på bästa sätt på denna motor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
petter_b 49 Postad 23 Maj , 2015 Jag har en likadan. Jag köpte en verkstadshandbok från Browns Point Marine Services. Jag antar att det står där hur man gör man jag har inte tillgång till den nu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bjaerven 23 Postad 23 Maj , 2015 Med risk för att låta dryg, men ändå inte alls vilja göra det: finns det inte en/ett par vanliga fjädrade tomgångsskruvar? Följ gaslänkaget under kåpan och leta dig fram. Har du varit och pillat på blandarskruvarna? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 24 Maj , 2015 Kollat i boatinfo:s manual gällande flertalet Suzukimodeller 1988-2003?Är väl tre samtrimmade förgasare frågan gäller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser