Rikard79 0 Postad 16 April , 2005 Det går inte att styra/vrida motor lika mycket åt båda håll? Om man utgår från sittplatsen så går motorn att svänga mycket mer åt höger än till vänster vad kan felet ligga? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rikard79 0 Postad 17 April , 2005 Ingen som har några ideer? :-/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
havetsstorm 0 Postad 17 April , 2005 Fästet till wiren sitter fel.....eller så går det att ställa in nån stans.......hur mycket skiljer det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rikard79 0 Postad 17 April , 2005 Ja man kan nästan säga att den bara svänger hälften åt vänster mot höger. Han jag köpte båten av sa. Fan va skumt det har jag inte märkt förut. Det känns liksom när man svänger som att flexen inte räker längre ? :-/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 17 April , 2005 Ta loss vajerstången från motorn och räkna antalet rattvarv du har. sätt sedan ratten i centrum av dessa, justera sedan på den justering som finns på stången så skall du ha lika stora utslag åt bägge hållen. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rikard79 0 Postad 17 April , 2005 Oki jag ska testa det. Man ska alltså från längst in räkna varven ut till max sen vrida tillbaka hälften och sätt sen dit allt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser