Aeroniclas 0 Postad 17 Maj , 2015 Hej, Vi har införskaffat en 3-meters RIB-båt som vi med hjälp av en hydraulisk landgång tänkte lyfta upp på vår badbrygga. Tänkte därför göra en vagga i trä alt. rostfritt men skulle gärna vilja kunna ta av vagga när båten inte används. Jag har sett att många har fäste som antingen skruvas i eller "klickas" på plats likt bilderna. Jag har letat överallt efter dessa på nätet men kan inte hitta några. Om någon har några tips var man kan köpa något liknande hade jag varit väldigt tacksam. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Aeroniclas 0 Postad 18 Maj , 2015 Ingen som har något tips? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
raol 2 372 Postad 18 Maj , 2015 Var hittade du bilderna? Kanske börja söka den vägen? Kanske få ett produktnamn? Tyvärr vet jag inget själv om det på bilderna. Fast egentligen känns det inte så komplicerat att tillverka nåt liknande själv. Borra hål i en platta, skruva fast, sätt i en matchande bult i vaggan - klart!? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Askeladden2505 0 Postad 26 Maj , 2015 Tjenare, vi har samma typ av "vagga" som du tänker sätta dit, tror att den är byggd av ett båtvarv. Den består i alla fall av kryssfaner ca 70mm tjock som är målad i vitt. Fastskruvad rätt på akterspegeln och badbryggan med hjälp av fästen i rostfritt stål. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Aeroniclas 0 Postad 28 Maj , 2015 Tack för tipset. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser