boatboat 0 Postad 17 Maj , 2015 (redigerade) Hej på er. En av de nedre bultarna på akterspegeln som håller utombordaren bara snurrar. Hur ska jag göra för att få loss den? Någon som haft liknande problem? Redigerad 17 Maj , 2015 av boatboat Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
frans73 8 Postad 17 Maj , 2015 Det bör sitta en mutter på insidan att hålla 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
boatboat 0 Postad 17 Maj , 2015 Det bör sitta en mutter på insidan att hålla Tack för svar. Gör det? Fick loss den andra. Hörde ingen mutter som lossna. Jag vet inte om det går att komma åt där bakom. Då måste jag in i aktern och ta ur tanken för att komma åt. Och be någon annan att hålla i muttern. Är du säker på att det är så? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
boatboat 0 Postad 17 Maj , 2015 Det bör sitta en mutter på insidan att hålla Det satt en mutter där. Ok. Då vet jag. Får fixa mån som hjälper mig. Tack för svaret. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bjaerven 23 Postad 17 Maj , 2015 Kan du inte sätta en fast nyckel i spänn mot motorn på utsidan akterspegeln och sen gå in i stuven och lösa detta på egen hand? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rascal 978 Postad 17 Maj , 2015 Sätt en svetstång på muttern som mothåll och skruva från andra sidan. /Claes Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
frans73 8 Postad 18 Maj , 2015 Ett tipps i all välmening när du monterar tillbaka dina bultar kapa till ett plattjärn borra hål och svetsa dit muttrar efter hålbilden du har i aktern Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
boatboat 0 Postad 18 Maj , 2015 Tack för alla svar och tips. Nu är det löst. :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser