Los_capitanos 21 Postad 17 Maj , 2015 Någon som har förslag på vilken firma man skulle kunna kolla med i GBG området? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jas65 2 Postad 17 Maj , 2015 Jag vet att det ligger sådan vid Odinsplatsen, sysslar mkt med madrasser, tillskärning osv, kommer dock inte ihåg namnet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kickdown 3 Postad 17 Maj , 2015 Jag vet att det ligger sådan vid Odinsplatsen, sysslar mkt med madrasser, tillskärning osv, kommer dock inte ihåg namnet. Galantplast Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
--A-- 3 Postad 18 Maj , 2015 Hej, Vi lämnade in till tapetserigrundstopp.se och är mycket nöjda med resultatet. /Andreas Före: Efter: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Chha 19 Postad 18 Maj , 2015 Galantplast har jag anlitat och tyckte det blev väldigt dyrt, förra året var det dags igen och efter att ha shoppat rumt hittade jag Saras Marintextil i Lidköping med ett riktigt bra jobb till mycket konkurrenskraftigt pris. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kickdown 3 Postad 18 Maj , 2015 (redigerade) Hej, Vi lämnade in till tapetserigrundstopp.se och är mycket nöjda med resultatet. /Andreas Före: före.jpg Efter: efter.jpg Bytte dom bord, kapell och la teak också? snyggt blev det i varje i varje fall. Redigerad 18 Maj , 2015 av Kickdown Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
--A-- 3 Postad 19 Maj , 2015 Hej, Vi lämnade in till tapetserigrundstopp.se och är mycket nöjda med resultatet. /Andreas Före: före.jpg Efter: efter.jpg Bytte dom bord, kapell och la teak också? snyggt blev det i varje i varje fall. Nja Det har blivit lite pyssel i vinter... har även lackat om skrovet. Vi är mycket nöjda, det är som en annan båt, här finns mera bilder: http://www.bavariaklubben.se/Gallery/ShowGallery.aspx?gid=63 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Los_capitanos 21 Postad 19 Maj , 2015 Gör snygg 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brawn 38 Postad 20 Maj , 2015 Galantplast har jag anlitat och tyckte det blev väldigt dyrt, förra året var det dags igen och efter att ha shoppat rumt hittade jag Saras Marintextil i Lidköping med ett riktigt bra jobb till mycket konkurrenskraftigt pris.Samma erfarenhet här. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Los_capitanos 21 Postad 21 Maj , 2015 Hur dyrt är väldigt dyrt? Har sett att Kungssängen-affären i Högsbo klär om dynor, någon som anlitat dem? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
--A-- 3 Postad 21 Maj , 2015 Samtliga våra dynor i sittbrunnen gjordes för ca 22.000:- av tapetserigrundstopp. Det var bästa pris jag hittade i höstas. Jag lämnade och hämtade dynorna själv. Klädde om i materialet Silvertex. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Los_capitanos 21 Postad 22 Maj , 2015 tapetserigrundstopp.se finns inte längre..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
--A-- 3 Postad 22 Maj , 2015 Märkligt, jag nådde den här om dagen. Testa att ringa, känns som att hon är bättre på att sy dynor än att hålla ordning på hemsidan... Tapetseri Grundstopp Annika Johansson Hallsbergsvägen 2 442 98 Kode Tel/fax: 0303-507 36. Mobil: 0707-41 46 60. E-post: info@tapetserigrundstopp.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Figo 31 Postad 22 Maj , 2015 Har också använt Saras marintextil i Lidköping (Kållandsö) för att klä om alla dynor i sittbrunn på min Regal 242. Oerhört nöjd med resultat och pris. 12 000kr för allt inklisive material. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser