Gäst Morten Fallet Postad 14 November , 2002 Hvem kan gi informasjon om varv, eller begagnad av denne svenskbyggde styrpulpet ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Johnny Lundström Postad 20 Februari , 2004 Hej jag är ägare till en Coronado Ambasadör den är byggd ca:1968 på ett varv som fanns i Luleå ARLA PLASTINDUSTRIER AB Eventuellt samma tillverkare ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Tomas Ericsson Postad 29 Februari , 2004 Hej kul med info om Coronado Ambassadör. Har en från 1969 Finns det mer info om dom? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MS Ronja 0 Postad 6 Mars , 2004 Hej vill gärna ha kontakt med Tomas Ericsson angående mer info om Coronado Ambasadeur. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Bengt Brander Postad 8 April , 2004 Hej Vi har också en Coronado Ambassadör, trodde vi var ensamma i världen om den :-) Ska ta och lägga ut lite bilder den ser annorlunda ut jämförd med din bild. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Bengt Brander Postad 8 April , 2004 Hej Vi har också en Coronado Ambassadör, trodde vi var ensamma i världen om den :-) Ska ta och lägga ut lite bilder den ser annorlunda ut jämförd med din bild. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tomas92 0 Postad 8 Juni , 2004 här är en bild på min Coronado Ambasadeur 69 Tomas E. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Johnas Nordlund Postad 28 Juni , 2004 Hej jag har en lika dan pärla.MVH Johnas Nordlund. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Johnas Nordlund Postad 28 Juni , 2004 Hej jag har en lika dan pärla.MVH Johnas Nordlund. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bengt 0 Postad 28 Juni , 2004 Hej Vår Coronado Amassadeur ser ut så här i styrhytten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bengt 0 Postad 28 Juni , 2004 Och så här ser hela ut Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Johnas Nordlund Postad 14 Juli , 2004 Hej coronado ambassadör ägare.Jag har något fel på min mail,så jag kan inte få fram några riktiga bilder på båten.Vi kommer där emot att befinna oss på kungshamn den 16/7-18/7 så är någon av er där så hör av er.Skulle vara roligt att titta på en liknande båt.MVH Johnas Nordlund Tel 0708 555956 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst johnas nordlund Postad 27 Juli , 2004 här är båten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MS Ronja 0 Postad 8 December , 2005 Försök igen alla bilder av Coronado är intressanta vi är inte många som har en Vi hörs :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tomas92 0 Postad 22 December , 2005 God Jul och Gott Nytt År hela Coronado gänget. Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bengt 0 Postad 25 December , 2005 Gott nytt år själv. Var det du som var på g och skulle sälja båten? Hur gick det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tomas92 0 Postad 26 December , 2005 stämmer skulle sälja förra hösten. Men fel tid på året fast intresse fanns. Sen kom våren och vem vill sälja då? och nu har det ju vänt och går mot ljusare tider igen. skall se om jag kan få lite bättre fart på båten i år. kan vara att 2st VPAq 130 är för dåligt eller fel propellrar vem vet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser