Sarnblad 1 Postad 11 Maj , 2015 Tänkte jag skulle lägga in min båt i min presentation. Försökte och hamnade i en lista med en massa båtar, osorterad ordning! Hittade inte Monark 690 (men däremot Monark 69). Skapa ny båt gick inte eftersom svaret var att Monark 690 redan fanns i listan! Hittade den inte. Förslag: Se till att listan är i bokstavsordning och att det går att ändra informationen t.ex. om man bytt motor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sarnblad 1 Postad 11 Maj , 2015 (redigerade) Hittade Monark 690 till slut i röran. Förslaget ligger dock fast! Tänkte jag skulle lägga in min båt i min presentation. Försökte och hamnade i en lista med en massa båtar, osorterad ordning! Hittade inte Monark 690 (men däremot Monark 69). Skapa ny båt gick inte eftersom svaret var att Monark 690 redan fanns i listan! Hittade den inte. Förslag: Se till att listan är i bokstavsordning och att det går att ändra informationen t.ex. om man bytt motor. Redigerad 11 Maj , 2015 av Sarnblad Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 12 Maj , 2015 Hittade Monark 690 till slut i röran. Förslaget ligger dock fast! Tänkte jag skulle lägga in min båt i min presentation. Försökte och hamnade i en lista med en massa båtar, osorterad ordning! Hittade inte Monark 690 (men däremot Monark 69). Skapa ny båt gick inte eftersom svaret var att Monark 690 redan fanns i listan! Hittade den inte. Förslag: Se till att listan är i bokstavsordning och att det går att ändra informationen t.ex. om man bytt motor. Helt korrekt. Det är en del av det som jag arbetar med i övergången till IPBoard. Det kommer förändras och föras över till dom nya profilerna. //stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser