peta66 1 Postad 9 Maj , 2015 Ändar frågan lite o. Jag får hoppas kapten inte misstycker. Fråga. vad är uppfattningen Om styrpulpet Båt för att... -pendla i skärgården -dags turer -sol och bad båt -fiske båt -pendla i skärgården -åka fort I en styrpulpet SKA det finnas... -öövernattnings möjlighet -toa -kokvrå Dessa frågor skulle jag vilja ha besvarade vad äruppfattningen? Funderar nämligen på ett bygge Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pjolle 9 Postad 10 Maj , 2015 Ja det låter väl bra.. (?) Förstår inte riktigt vad du är ute efter. Har du en plasteka som du ska plasta in förskeppet på och montera rattstyrning? Och undrar om det är värt mödan? Nej? Och vad du kallar styrpultet med ruff skulle jag kalla för daycruiser. Eller missar jag något här? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KaptenEvin 2 Postad 12 Maj , 2015 (redigerade) De finns en del båtar som jag ändå lägger i samma fack som sturpulpet. Med några av dessa val Redigerad 12 Maj , 2015 av KaptenEvin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kungen 0 Postad 15 Maj , 2015 Fattar ingenting!? En båt med styrpulpet är enligt mig en helt öppen båt med just styrpulpet. Det är väl inte direkt vanligt med kök, toa mm i en öppen båt så du kanske menar ht eller dc? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser