Pjolle 9 Postad 9 Maj , 2015 Jag har två funderingar, ska spackla om skruvhålen mellan skrov och däck på min B31:a som sedan målas blå, Räcker det med glasfiberspackel i hålen, slipa och sedan tvåkomp färg eller finns det anledning att lägga topcoat? Funderar på att köpa biltemas tvåkompfärg, jag har använd den äggvita i stuvfack/motorrum innan och tycker den är okej, Men frågan är vilken kulör den har, kan man fåtag på en färgkarta? Är den samma nyans som deras blå bottenfärg? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 9 Maj , 2015 Fråga Biltema! http://www.biltema.se/sv/Kundservice/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pjolle 9 Postad 9 Maj , 2015 Köper nog Toplack vid närmare eftertanke.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nemtrix 19 Postad 15 Maj , 2015 Kolla lite nyare bilder på min blogg, där har du den blåa randen på min båt som är målad men biltemas 2 komp färg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser