TommyVega 0 Postad 8 Maj , 2015 hej hej. jag funderar på att byta riggen på min albin vega. inte göra några förändringar utan bara se över o byta svaga/slitna delar. vet någon måtten på stagen till en albin vega eller var jag kan hitta det? jag har nyligen mastat på, så mäta mina är lite omständligt just nu. I planerade att fråga detta på vegaklubbens forum, men det enda sättet att registrera sig är att maila deras webmaster, o istället för att skriva ut mailadressen så har dom en gmail länk, o jag har facktids läst gmails licensavtal så jag har inte gmail. så om någon har deras webmasters mail så vill jag gärna ha den oxo. tack på förhand. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 8 Maj , 2015 Var finns du? Min mast ligger på båten, där går lätt att mäts. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rejas 238 Postad 9 Maj , 2015 Du borde kunna få måtten av leverantören av det du vill köpa. Det finns ju tusentals Vegor och alla är lite till åren så du borde inte vara den första. :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser