_finnen_ 0 Postad 4 Maj , 2015 hej tänkte byta olja i mitt drev vp280 och har förstått att det ska finnas en pump så att man ska kunna pumpa i oljan underifrån dvs avtappningshålet så min fråga till er vet ni vart man kan köpa en sådan pump??tacksam för svar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ivan65 110 Postad 4 Maj , 2015 Seasea har, tror biltema har oxå Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
larban 68 Postad 4 Maj , 2015 Jag köpte biltemas. funkar mycket bra. http://www.biltema.se/sv/Bat/Motor-tillbehor/Verktyg-och-tillbehor/Bytarpump-for-vaxelhusolja-2000022625/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rollen 551 Postad 4 Maj , 2015 Köp istället en oljepåfyllare som består av en plastflaska utan botten och en rörböj som man gängar in i påfyllningshålet. Mycket lättare och utan slabb. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_finnen_ 0 Postad 4 Maj , 2015 Tackar för svaren hittade en från hansen marina Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser