megalordon 2 Postad 26 April , 2015 Vi har helt nyligen köpt oss en Askeladden 705 Voyager (års.mod. -99) Tyvärr saknas det en användarhandbok. Någon som vet hur/var man kan få tag på en sådan? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ljusdans 13 Postad 26 April , 2015 (redigerade) Kontakta Marindepån/Skanstull Marin som är ÅF för Askeladden och se om du kan få tag på en den vägen. Nätet verkar inte ha mycket att erbjuda vid första Googling... Är det någon specifik information du söker? Redigerad 26 April , 2015 av Ljusdans Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
megalordon 2 Postad 27 April , 2015 Kontakta Marindepån/Skanstull Marin som är ÅF för Askeladden och se om du kan få tag på en den vägen. Nätet verkar inte ha mycket att erbjuda vid första Googling... Är det någon specifik information du söker? Hej, Tack för ditt svar, skall genast kolla. Jag hade ingen direkt fråga att kolla upp utan ville få en bra översikt på vad alla reglage, pumpar och mojänger finns i båten och vad de har för funktion. /Bosse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Koyote 0 Postad 29 April , 2015 Ver ej men har en en 03:a med manual som jag kan fota ifrån om det är något specifikt du undrar över. Grattis till en kanonfin båt. Jag är fortfarande supernöjd efter 4 år Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser