Capitan 288 Postad 25 April , 2015 I dessa sjösättningstider så ta och lägg upp en bild på er båt när ni sjösatt Sjösatte "vinterbåten" igen för nån månad sen. Lite vatten tog den in som vanligt men var fullt användbar dagen efter. Bara stått på land sen mitten på December och utan kapell så den har fått lite vatten i sig då och då Kranen som är i rostfritt finns i min pappas lilla båthamn och "drivs" med vev 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rackarhulda 8 Postad 4 Maj , 2015 Fina bilder ni har lagt in ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tompelompe 74 Postad 8 Maj , 2015 Vilket jobb du har gjort, riktigt fin. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Azguz 105 Postad 9 Maj , 2015 Vilket jobb du har gjort, riktigt fin. Tack tack! Här är en mastad bild! Här ser man skillnaden på de olika färgerna av vitt på överbyggnaden och runtom. Det ljusvita är toplac och det mer äggvita är carosol som är matt och sträv. Halksyddande alltså. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thesea 3 Postad 18 Maj , 2015 (redigerade) Nu har även vi sjösatt. http://semester.thesea.se/#!album-91-9 För att se alla bilderna på dagen så kan ni gå in på www.thesea.se Redigerad 18 Maj , 2015 av Thesea Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 208 Postad 18 Maj , 2015 Jag bjuder på en gammal, från min förra båt då den är snyggare än den jag har idag. :-) Och en från min nuvarande båt som är mer praktisk... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tugge 251 Postad 18 Maj , 2015 Dennis mobilkranar?? Använde dom också Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jokkepettersson 2 Postad 18 Maj , 2015 igår (17/5) fick även jag sjösätta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rejas 238 Postad 18 Maj , 2015 Vi sjösatte i lördags. Tyvärr är allt låååångt ifrån klart .... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser