mafoha 0 Postad 19 April , 2015 Hej, på våren 2014 köpte jag en ny Quicksilver 605 Pilothouse. Till min besvikelse återkallades båten början av oktober 2014. Det hade visat sig att båten kunde spricka i botten. Båten kompletterades i februari 2015, bl a med att skum sprutades in i stringers samt att ytterligare plastning gjordes på 4 begränsade ställen. Vid besiktning av reparation hittade jag ytterligare ett fåtal brister som omålad plast. Är det någon som haft motsvarande och som är mer tekniskt bevandrad ? Jag själv ifrågasätter att de ändringar som gjorts är fullt kompatibla med de nya båtarna. Jag har fortfarande inte fått tillbaka båten då det är mycket svårt att få besked från Brunswick som är tillverkaren av Quicksilver. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Twister550 143 Postad 19 April , 2015 Låter som en trist historia....båttypen förefaller ju vara ganska trevlig annars. Kan inte hjälpa dig med info, men hejar på och hoppas att det löser sig......... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser