Gäst maringuiden.se Postad 11 November , 2002 Maringuiden.se söker efter en eller flera gästskribenter till vår sajt. Har du något äventyr/resa som du vill dela med dig av, så hör av dig till. Jan Andreasson eller Lena Jexby. Tel 0300-690 680. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 1 Mars , 2006 Gäsp-skribenter...finns en som platsar !!! Guess who ? JSR Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LeCanard 0 Postad 1 Mars , 2006 Har ni börjat med arkeologi? /LC Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 225 Postad 1 Mars , 2006 Ingen aning. Vem menar du? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hjolana64 0 Postad 1 Mars , 2006 Hej Låter intressant att vara gästskribent, men... Äventyr/resa - avses med det Medelhavet och övriga för många oåtkomliga platser, eller upplevelser i mera närbelägna vatten som insjöar, kanaler och kustområden? Svårt att veta. Och, varför måste man ringa? Tills vidare, lägger jag mig lågt med mitt stora och just nu upplevda äventyr - och berättelsen om - ett nära möte med en havsörn i den egna hemmahamnen, som ligger långt från orientaliska drömvatten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 2 Mars , 2006 försöker du bli träffad? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 2 Mars , 2006 Lena och Janne.. försök med Alve Henricsson på forskningsbåten Searcher... www.searcher.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 2 Mars , 2006 Även en blind höna....... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Janne 0 Postad 2 Mars , 2006 Behövs det? Tråden är ju som sagt gammal och en hel drös av er knäpper lätt de flesta på näsan vad gäller kunskaper och spirituella underfundigheter Men OK har ni några bra förslag så kan vi ta emot dem. Mitt tips - Läs om Johan och Kristian på http://www.escapetodanger.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 225 Postad 4 Mars , 2006 Äh, tänkte bara testa hur modig Jocke SeaRay verkligen är, om han verkligen vågade skriva några namn. Verkar inte så... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 6 Mars , 2006 Rena antikrundan ju Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser