ctrbest 2 Postad 14 April , 2015 Ursäkta,men vem är TS Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ivan65 110 Postad 14 April , 2015 Ursäkta,men vem är TSTrådSkaparen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tugge 251 Postad 14 April , 2015 Hoppas bara inte att TS tänkt traila runt med sin båt, jobbigt att ha en extra bil på släp oxåMan brukar bara sin hyudai atos 1,0, sen frågar man snällt någon med bil vid rampen, dom med stora 4x4 bilar brukar vara villiga o visa musklerna Mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ivan65 110 Postad 15 April , 2015 Ok, verkar som att du har koll på läget, "problemet" löst! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tugge 251 Postad 15 April , 2015 Japp har bl.a en atos, hade en blazer och en avalanche innan. Avalanchen funkade bra med vikt på 2800kg på däcken 4x4 låg 300 ivriga pollar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ctrbest 2 Postad 7 September , 2015 Ja,nu var hösten här och mitt problem kvarstår. Jag ska göra ett provdrag snart. Jag testade med tom trailer idag på två olika ramper.Den jag har provat på tidigare står bilen plant och trailern lutar ganska mycket. Den andra rampen sluttar lite helavägen,alltså bilen åxå,vet inte vem som blir bäst. Förresten är det nån som har kopplat ihop en raymarin S1000 men en garmin 720. Har lite otur där me. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lintott 1 908 Postad 7 September , 2015 Ja,nu var hösten här och mitt problem kvarstår. Jag ska göra ett provdrag snart. Jag testade med tom trailer idag på två olika ramper.Den jag har provat på tidigare står bilen plant och trailern lutar ganska mycket. Den andra rampen sluttar lite helavägen,alltså bilen åxå,vet inte vem som blir bäst. Förresten är det nån som har kopplat ihop en raymarin S1000 men en garmin 720. Har lite otur där me. vill inte vara plankpolis men ta gärna NMEA-kopplingsfrågan i en egen tråd med lämplig rubrik..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ctrbest 2 Postad 12 September , 2015 Nu har jag provdragit upp båten,jag skulle även kolla trailern med vaggan jag gjorde. Det var en otrolig skillnad på rampar,den andra funkade riktigt bra. Så nu kan jag skjuta på problemet med för tung båt ett tag. Trollingsäsongen börjar ju snart så det blir väl några gånger som som man lägger i. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser