Bigfish68 18 Postad 12 April , 2015 Trilux Hard Antifouling, ngn som vet om den svarta färgen utav dessa är blank el matt ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 565 Postad 12 April , 2015 Min svarta Trilux blir matt när den är torr. Blöt ser den ganska blank ut. Jag använder den för att den är bra - inte för att den är snygg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bigfish68 18 Postad 12 April , 2015 Min svarta Trilux blir matt när den är torr. Blöt ser den ganska blank ut. Jag använder den för att den är bra - inte för att den är snygg. Är de Trilux hard antifouling du har eller bara Trilux. anledning till färgfrågan är för att min båt är målad tidigare med en hård färg, som är matt svart "TORR" så för de estetiska så vill jag ha samma färgval när jag bättrar :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 565 Postad 12 April , 2015 Jag vet inte riktigt vilken Trilux det är. Har alltid haft tillgång till riktig "fartygsfärg" av märke Trilux från varvet där jag ligger. Nu när kopparfärger är tillåtna igen så tror jag att man ändrat vad konsumentprodukterna heter vad gäller Trilux så det är kanske svårt rent allmänt att svara på din fråga. Kan du inte måla den del som ibland är ovan vattenlinjen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser