Enor 0 Postad 9 April , 2015 Jag har tittat på många båtar och tycker Scandica har många intressanta och prisvärda båtar. Är intresserad av vilka erfarenheter ni har av dessa båtar. Tacksam för er hjälp. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alubatar 22 Postad 9 April , 2015 ända jag vet är att de har fog skum och petflaskor som flyttkraft. http://www.hamnen.se/artiklar/nyheter/scandica-420-fabriksnya-batar-fulla-av-pet-flaskor.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Twister550 143 Postad 10 April , 2015 Har inga egna erfarenheter men vet att båtarna och främst vertical pro har diskuterats friskt för och emot på fiskesnack.com . Det fanns lite delade mening om gången med olika motorer som den visades upp med och en del annat.... vissa tycker båten är fantastisk andra tycker den är kass efter vad jag förstått....... sök på fiskesnack och läs trådarna där så får du nog en del vinklar från olika håll.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Axelvevaxel 15 Postad 10 April , 2015 Båten ser att vara helt flatbottnad också? Är den tillverkad i ngn vedbod eller liknande! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
littlebastard4 4 Postad 12 April , 2015 Va jag vet om Scandicas båtar är att jag vet att jag har en 475 som jag köpte ny 2009. Mycket nöjd med båten, och jag tycker fortfarande den är snyggast i sin klass. Nu körs den med 60hk men hade en 35hk på från början och den planade utmärkt även med den motorn. Stuvmöjligheterna är ordentligt tilltagna, båten är både stabil och lättdriven, friborden tämligen höga så inget vatten skvätter in under färd. Finns en enda grej jag stör mig på och det är att det saknas knap i fören då man istället valt att sätta en rulle för ankarlina där. I övrigt är jag helnöjd med båten och kan lätt rekommendera den! Sjöberg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser