Gå till innehåll
lördag 09 november 2024
Enor

Vad vet ni om Scandicas båtar

Rekommendera Poster

Jag har tittat på många båtar och tycker Scandica har många intressanta och prisvärda båtar.  Är intresserad av vilka erfarenheter ni har av dessa båtar.

Tacksam för er hjälp.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har inga egna erfarenheter men vet att båtarna och främst vertical pro har diskuterats friskt för och emot på fiskesnack.com  .    Det fanns lite delade mening om gången med olika motorer som den visades upp med och en del annat.... vissa tycker båten är fantastisk andra tycker den är kass efter vad jag förstått.......   sök på fiskesnack och läs trådarna där så får du nog en del vinklar från olika håll....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Båten ser att vara helt flatbottnad också? Är den tillverkad i ngn vedbod eller liknande!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Va jag vet om Scandicas båtar är att jag vet att jag har en 475 som jag köpte ny 2009. Mycket nöjd med båten, och jag tycker fortfarande den är snyggast i sin klass. Nu körs den med 60hk men hade en 35hk på från början och den planade utmärkt även med den motorn. Stuvmöjligheterna är ordentligt tilltagna, båten är både stabil och lättdriven, friborden tämligen höga så inget vatten skvätter in under färd. Finns en enda grej jag stör mig på och det är att det saknas knap i fören då man istället valt att sätta en rulle för ankarlina där. I övrigt är jag helnöjd med båten och kan lätt rekommendera den! 

Sjöberg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...