Riro 115 Postad 7 April , 2015 Någon som vet vad som gäller ang. bottenfärger. Jag har för mig att jag läst någonstans att båtar med för mälaren otillåten bottenfärg får besöka mälaren men inte ha hemmahamn där samt att båtar med västkustfärg får besöka östersjön. Har försökt googla och hitta vad regelverket säger utan framgång. Någon som har en länk till vilka regler som gäller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riro 115 Postad 7 April , 2015 Någon som vet vad som gäller ang. bottenfärger. Jag har för mig att jag läst någonstans att båtar med för mälaren otillåten bottenfärg får besöka mälaren men inte ha hemmahamn där samt att båtar med västkustfärg får besöka östersjön. Har försökt googla och hitta vad regelverket säger utan framgång. Någon som har en länk till vilka regler som gäller? Hittade själv en sida med mycket information och bra länkar. https://www.kemi.se/sv/Innehall/Fragor-i-fokus/Batbottenfarger-och-antifoulingprodukter/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser