mobisma_peter 0 Postad 7 April , 2015 Hej Är det någon som vet hur servohuset fungerar? Servohuset saknas på min motor AQ231A, Se den bifogade bilden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rollen 552 Postad 7 April , 2015 Hej Är det någon som vet hur servohuset fungerar? Servohuset saknas på min motor AQ231A, Se den bifogade bilden. Vad menar du med servohuset? Slang nr 22, har inget med styrningen att göra. Den går mellan termostathuset och avgaslimpan, och leder vattnet ut från motorn, om den är sjövattenkyld. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mobisma_peter 0 Postad 7 April , 2015 Hej Är det någon som vet hur servohuset fungerar? Servohuset saknas på min motor AQ231A, Se den bifogade bilden. Vad menar du med servohuset? Slang nr 22, har inget med styrningen att göra. Den går mellan termostathuset och avgaslimpan, och leder vattnet ut från motorn, om den är sjövattenkyld. Hej tack för svar. "servopump" hur funkar den? Okej jag kunde inte tolka att slang nr 22 var den från sötvattenskylningen. Mvh Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rollen 552 Postad 7 April , 2015 Det är en hydraulpump som pumpar olja till styrservot som sitter på skölden. Är det bara pumpen som saknas? Har du resten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser