coke 2 Postad 12 April , 2005 Hej! Försöker hitta en beg propeller till mitt 290 drev men de annonser jag har sett så skriver de att propellern passar från 200-280 drev! Nån som vet om de skulle passa på mitt 290 drev? Har hört att det är samma propeller på alla drev från 200-290 stämmer det? Tacksam för svar! MVH/Andreas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MickeF 22 Postad 12 April , 2005 Det stämmer kolla in här .. http://www.drevia.se/aqsp.html#f Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anteman 3 Postad 13 April , 2005 Hej Andreas! Skulle vilja veta vad du söker för propeller. Anledningen är att jag också söker en. Kanske du har vad jag vill ha och vice verca? Jag har en 15x15L som jag skulle vilja byta mot 15x19L. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst coke Postad 13 April , 2005 Hej! Det jag söker är en 15*17 L! Kolla blocket tror det finns en annons där på en 15*19 propeller! MVH/andreas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser