Thesea 3 Postad 24 Mars , 2015 Hej, jag har gjort en hemsida om vår båt WWW.thesea.se tänkte höra om någon annan har gjort något liknande? Sidan är rolig att ha när vintern tränger sig på, då är det skönt att gå tillbaka i tiden för att hitta motivationen inför poleringen mm. Jag gjorde sidan redan när vi köpte båten, och man kan se vad som har gjorts på den, olika projekt, men även drömma sig tillbaka till sommaren. Finns det fler som gjort något liknande? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst BonusVita Postad 25 Mars , 2015 Snyggt. Enkelt o lätt att navigera. Är det wordpress? Sedan så har väldigt många medlemmar på denna sajt gjort egna sidor om sin båt o annan kuriosa, så läs de olika trådarna och kolla i signaturen efter en länk så ser du... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rejas 236 Postad 25 Mars , 2015 Trevligt. Härligt med många bilder. Jag pular med Marinwiki när jag har tid och har funderat länge på att göra en sida som din om vår båt. Men tiden har inte riktigt räckt till. Lägg en länk i din signatur så blir vi påminda om den :-) /Marcus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gelis 678 Postad 25 Mars , 2015 Jag har gjort en sida om resan på 12 år med våran Coronet, Finns lite allt möjligt på sidan men under Renovering av Coronet i menyn så finns dagboken från inköp till dags datum.http://www.gelis8.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thesea 3 Postad 25 Mars , 2015 Snyggt. Enkelt o lätt att navigera. Är det wordpress? Sedan så har väldigt många medlemmar på denna sajt gjort egna sidor om sin båt o annan kuriosa, så läs de olika trådarna och kolla i signaturen efter en länk så ser du... Hej, Tack, det var roligt att höra. Jo, den är gjord via Wordpress via One.com. Skall absolut kika runt bland andra medlemmar, jag är helt ny på forumet, men trivs här redan. Roligt att se vad andra jobbar med. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thesea 3 Postad 25 Mars , 2015 Trevligt. Härligt med många bilder. Jag pular med Marinwiki när jag har tid och har funderat länge på att göra en sida som din om vår båt. Men tiden har inte riktigt räckt till. Lägg en länk i din signatur så blir vi påminda om den :-) /Marcus Såg att det var länkar på olika hamnplatser via din sida, kanon att ha när man är ute på havet, så den ligger bland på favoriter numera Tack för det! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thesea 3 Postad 25 Mars , 2015 Jag har gjort en sida om resan på 12 år med våran Coronet, Finns lite allt möjligt på sidan men under Renovering av Coronet i menyn så finns dagboken från inköp till dags datum. http://www.gelis8.se/ Hej, Kul sida, fantastiskt roligt att se vad folk har gjort med sina båtar, och framförallt när man ser att det har blivit till det bättre. Såg på bilderna att du verkar ha lagt ner mycket tid på båten Mycket jobb med renoveringen gissar jag på, men det glömmer man fort när båten ligger i havet igen Med vänlig hälsning Peter Lundgren Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst MaxSchmeling Postad 25 Mars , 2015 Hej, jag har gjort en hemsida om vår båt WWW.thesea.se tänkte höra om någon annan har gjort något liknande? Sidan är rolig att ha när vintern tränger sig på, då är det skönt att gå tillbaka i tiden för att hitta motivationen inför poleringen mm. Jag gjorde sidan redan när vi köpte båten, och man kan se vad som har gjorts på den, olika projekt, men även drömma sig tillbaka till sommaren. Finns det fler som gjort något liknande? www.searibystorebro.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thesea 3 Postad 26 Mars , 2015 Såg din länk nedanför. www.searibystorebro.com Riktgit snygg sida, och fantastiskt roligt att se vad ni har gjort med båten, härligt att se folk som tar hand om sin båt på detta sätt! Hej, jag har gjort en hemsida om vår båt WWW.thesea.se tänkte höra om någon annan har gjort något liknande?Sidan är rolig att ha när vintern tränger sig på, då är det skönt att gå tillbaka i tiden för att hitta motivationen inför poleringen mm. Jag gjorde sidan redan när vi köpte båten, och man kan se vad som har gjorts på den, olika projekt, men även drömma sig tillbaka till sommaren.Finns det fler som gjort något liknande? www.searibystorebro.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser