Gå till innehåll
söndag 12 januari 2025

Rekommendera Poster

Hejsan! Jag har en HT-båt med en 60hk Mercury-87:a. finns det ingen tilt eller hjälpmedel för att tilta motorn? (saknar upp o ner vid grunt vatten) är själv en gammal o trött gubbe, som inte har den riktiga orken längre!! finns det något hjälpmedel att köpa?. är tacksam för länk!!. det finns inget på motorn varken gasdämpare eller tiltmotor! MVH Tommy ( tack för svar)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hejsan! Jag har en HT-båt med en 60hk Mercury-87:a. finns det ingen tilt eller hjälpmedel för att tilta motorn? (saknar upp o ner vid grunt vatten) är själv en gammal o trött gubbe, som inte har den riktiga orken längre!! finns det något hjälpmedel att köpa?. är tacksam för länk!!. det finns inget på motorn varken gasdämpare eller tiltmotor! MVH Tommy ( tack för svar)

Här har du en länk till ett annat alternativ:

http://www.blocket.se/gavleborg/_Trim_o_Tiltbart__Utombordarfaste_70_100Hkr_59409467.htm?ca=5&w=3

/KentW

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Här har du en länk till ett annat alternativ:

http://www.blocket.se/gavleborg/_Trim_o_Tiltbart__Utombordarfaste_70_100Hkr_59409467.htm?ca=5&w=3

/KentW

Hej Kent! Tack för länken!. Det jag undrar är: Bild 1: passar den till en Mercury 1987 60hk? behövs det inga andra grejor till? är den helt komplett? som en tilt skall ha? (gör det något om tilten är från 70hk och uppåt,passar den även till en 60hk?). Är det samma styrstag och reglage som jag har nu? MVH Tommy!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...