askbom 2 Postad 19 Mars , 2015 Jag funderar på att köpa en Bayliner 3270 från England/Italien har också en 3288 på lut.Är det någon som kan förklara skillnaden mellan dessa förutom Årsmodellen. Jag tar gärna emot tips råd om att importera ifrån eu-land även hur mycket man kan pruta beroende på skick och utrustning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 289 Postad 20 Mars , 2015 Jag har haft en 3288 Skillnaden på 3288 och 3270 är nog bara att pga färgerna så känns 3270 äldre inne. Vill minnas att 3218 har annorlunda layout på flyen samt saknar dörr i aktern från badbrygga. Kanske är samma med tidiga 3270? UK är nog bara att utesluta pga att pundet gått upp. Inte bra för mina frakter där det är stendött Väldigt enkelt att importera inom EU. Som att åka till Tyskland att köpa öl typ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
askbom 2 Postad 20 Mars , 2015 Tack så mycket för svaret jag planerar att köpa en 3270/3288 rätt så snart men har inte hittat någon i min Prisklass i Tyskland även om jag faktiskt föredrar Tyskland då jag upplever att dom är lite fräschare än i England. Jag brukar titta på boat24 och apollo duck och yachtworld har du några andra tips på sidor i Tyskland tar jag gärna emot dom Med vänlig hälsning Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser