Gedda 24 Postad 14 Mars , 2015 Idag kom dagen då gasolen tog slut i tuberna, trodde mig ha en full tub men när jag skulle byta så märkte jag att den var inga bekymmer att lyfta. Har två stycken P45or på akterdäck. Vart fyller/byter man dom till en bra peng här på västkusten? antar att statoil inte har p45or Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kalle_Kula 21 Postad 14 Mars , 2015 I Stenungsund finns Primagaz depå..där kan man byta/fylla det mesta... 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 15 Mars , 2015 Tror att jag har AGA tuber. men dom kanske löser dom med? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tugge 251 Postad 15 Mars , 2015 I sthlm åker man till Aga-depån i Älvsjö. Har inte Aga någon depå i Gbg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 15 Mars , 2015 Kolla http://www.gasoldirekt.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 15 Mars , 2015 Jo Bhemac, har hittat den sidan och dom verkar ju ha vettiga priser har du provat? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 15 Mars , 2015 Jo Bhemac, har hittat den sidan och dom verkar ju ha vettiga priser har du provat? Nej jag väntar på en inbjudan till gasolprovning fortfarande Hörde flera husvagnsägare som brukar fylla där. Priserna är bra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser