Johan1974 0 Postad 8 Mars , 2015 Är det bara jag som inte kan logga in på maringuiden.se i tapatalk?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 8 Mars , 2015 Logga in kan jag. Däremot kan jag ju inte göra annat än läsa. Så har det ju iofs varit sedan nya plattformen lanserades; Problem m Tapatalk samt ett elände med å ä och ö i vissa mobila enheter. Problemet drabbar nog inte tillräckligt många användare eftersom det aldrig händer något trots upprepade påstötningar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 289 Postad 9 Mars , 2015 Ja sen den nya plattformen så är det mycket strul Jag kan tex inte logga in alls från Google crome plus annat Finns det några förbättringar sen den nya plattformen? Tapatalk är ingen höjdare heller Kanske är inbillning men jag vill ha det till att det är mindre trafik på forumet efter nya plattformen. Hänger säkert ihop Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Johan1974 0 Postad 31 Mars , 2015 Kan ej komma åt vissa forumdelar i tapatalk, ex. motorbåtsnack! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 31 Mars , 2015 Är det bara jag som inte kan logga in på maringuiden.se i tapatalk?? What a..... är "tapatalk"... ett obasiskt pulver eller ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 31 Mars , 2015 Är det bara jag som inte kan logga in på maringuiden.se i tapatalk?? What a..... är "tapatalk"... ett obasiskt pulver eller ? Det frågade jag också .... fast jag skrev vad katten är....... Jag brukar inte tappa talk, men jag blandar det i polyester när jag behöver polyesterspackel. Tapatalk är visst nån sorts programaktigt när man skall läsa och skriva på tex Maringuiden på de där smarta telefonerna som snart har gjort mänskligheten betydligt dummare, än vad den egentligen borde va. Inget för gamla stofiler som mig ...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser