ossy 26 Postad 1 Mars , 2015 http://www.bataccenten.se/artikel.php?phone-redirect=no&kid=632-718&sok=&id=19363&sortering=&listmall=&page=/artikel.phpSåg denna grillen på båtmässan, Båtaccenten säljer den. Den ska bli grillklar på 4 min, och drar liten mängd kol. Jag blev lite sugen på den, men hittade inget omdöme alls på nätet. Är det någon som har provat den? /Oscar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 5 Augusti , 2015 Jag köpte en snarlik med samma funktion på Lidl för 499:- finns ett flertal fabrikanter med samma funktion på marknaden idag. Snabb glöd och inget grilloljespill på glöden som ryker. Snål med grillkol eller briketter. Kolla på youtube och sök på Lotus bbq. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ossy 26 Postad 5 Augusti , 2015 Jag har både köpt den, provat den, och lämnat tillbaka den. Det går nog fortare att grilla med en hårfön. Dessutom var värmen väldigt ojämn beroende var på gallret man grillade. Inget för mej... Min Smokey Joe får hänga med ett tag till, den är pålitlig. En eloge till Båtaccenten för att dom lät köpet återgå, trots att jag provat den. (Bra kundbemötande). 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser