laxfiskaren1234 1 Postad 27 Februari , 2015 Hej! min båt har blivit skadad av trailer hjulet, det har blivit en förslitning under vattenlinjen (ej hål rakt igenom) vad tycker ni att jag ska fylla fördjupningen med? MVH Tommy! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 27 Februari , 2015 Bild tack, annars blir det bara spekulationer, och det är vi duktiga på här på forumet. Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tugge 251 Postad 27 Februari , 2015 Slipa o spackla upp, finns något lättviktsspackel /filler som funkar., fråga eller läs på burkarna i din lokala butik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
laxfiskaren1234 1 Postad 27 Februari , 2015 Hej Kalle! här kommer en bild som jag var ute och tog för en kvart sen! (20.45). Hjälper det er något? MVH Tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 27 Februari , 2015 Ja visst hjälper det, det är hjulet som skavt på båten, och bara i gelcoaten, Slipa lite rent och spackla med gelcoatspackel, som Tugge redan föreslagit. Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
laxfiskaren1234 1 Postad 27 Februari , 2015 okej det var som jag trodde! Tack till Kalle och Tugge!!! MVH Tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser