Norbagge 0 Postad 26 Februari , 2015 Jeg vurderer kjøp av brukt NIMBUS 310 eller 320 her i Norge, og undrer på om skrogene er like på disse to modellene. I så fall ligger forskjellen da bare i storlek på akterplatting og peke ? Evt hva er skroglengden på disse to modellene ? Dette har jeg søkt etter på nettet uten å finne svar. Finnes det et forum for NIMBUS eiere i Sverige, og hva er webadressen dit ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
micke_102 57 Postad 28 Februari , 2015 Jeg vurderer kjøp av brukt NIMBUS 310 eller 320 her i Norge, og undrer på om skrogene er like på disse to modellene. I så fall ligger forskjellen da bare i storlek på akterplatting og peke ? Evt hva er skroglengden på disse to modellene ? Dette har jeg søkt etter på nettet uten å finne svar. Finnes det et forum for NIMBUS eiere i Sverige, og hva er webadressen dit ? Hej Vad jag förstår så är det samma skrov, det är iaf samma vagga till de båda. Det finns en Facebook-sida om 310-320 micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocklas 0 Postad 28 Februari , 2015 Jeg vurderer kjøp av brukt NIMBUS 310 eller 320 her i Norge, og undrer på om skrogene er like på disse to modellene. I så fall ligger forskjellen da bare i storlek på akterplatting og peke ? Evt hva er skroglengden på disse to modellene ? Dette har jeg søkt etter på nettet uten å finne svar. Finnes det et forum for NIMBUS eiere i Sverige, og hva er webadressen dit ? Tjena! Skovlängden är 9,45 på Nimbus 320. (9,20 på Nimbus 310). Total. maxlängd på Nimbus 320 (inkl peke & badbrygga) är 9,80. //Jocklas. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser