Rubank 0 Postad 11 April , 2005 :-nojd Fick besked om att jag får en båtplats idag. Tack och lov! Chansade på att köpa båt först och skaffa båtplats sen, och den chansningen gick hem. Puh! :-Tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 11 April , 2005 GRATTIS !! Du bor uppenbarligen inte i Göteborgstrakten. /B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rubank 0 Postad 12 April , 2005 Nix, bor i Mariestad. Fick till och med två platser att välja mellan! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Maddis 0 Postad 12 April , 2005 Va kul. Va likadant för oss i höstas. Vi hade ingen sommarplats men köpte ändå båt. I samma veva fick vi låna en sommplats hösten ut. Nästa problem var vinterplats, vilket löste sig sista veckan i oktober. vi fick då en parmanent vinterplats på Oxnö i Stockholm. Nu till våren saknade vi åter igen sommarplats. Nu har vi fått reda på att vi fått parmanent sommarplats också. Så nu kan man börja andas ut och njuta av båtinnehavet.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rubank 0 Postad 12 April , 2005 :-nojd Härligt Maddis! Vinterförvaringen är än så länge ett litet bekymmer. Fast det känns långt dit nu. Å andra sidan har vi båten på cykelavstånd när den ligger i sjön. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
soffpotatis 0 Postad 19 April , 2005 Vilken tur! Själv väntar jag på besked, har bara sökt på ett ställe. Skall försöka sätta upp mig på fler. Hämtar min andra båt om någon vecka nämligen, och plats vill man ju ha till sommaren. Bor i en liten stad så det bör inte vara några problem, men man vet ju aldrig... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser