Pjolle 9 Postad 3 Februari , 2015 Jag har ett gammalt teakdäck på min b31:a som jag funderar på att byta ut nu till våren (och antagligen under sommaren också då det är rätt så tidskrävande....) Ska lägga en matta istället, Treadmaster eller dylikt. Men jag har funderingar hur jag ska göra med fotlisten som just nu består av en ca 3 cm hög teaklist. Det skulle vara enkelt att spara den, men bäst att byta den och då gärna mot en högre. Kanske upp emot 7cm. Är det någon som har ett tips på hur detta skulle kunna lösas? Svårt att plasta en fin hög fotlist, men jag gillar att plasta så om någon har ett bra förslag på hur det skulle gå till för att få snyggt så motages det tacksamt. En alulist bygger inte så högt och är antagligen dyrt.. en ny teaklist ger inte heller så mkt höjd gissar jag. Vad tror ni? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 234 Postad 4 Februari , 2015 Tror... jag tror att det är en väldans massa jobb och pengar vilken metod du än väljer. Treadmaster är dyr. Teaklist är dyr. Alulist är dyr. Välj det du blir nöjd med, börja arbetet snarast. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser