janne73a 0 Postad 2 Februari , 2015 Hej har fått en motorbåt av min bror men vet inget om den. Det står polar 20 på den men hittar inget när jag söker på nätet. Det jag vet att den är 6 meter lång 2 meter bred,tror jag å det sitter en b18 marin i den. Nån som vet något mer om denna båt (kolla min profil för bild). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
robert99 64 Postad 2 Februari , 2015 Finns kanske här gbm.se/Polar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Chha 19 Postad 3 Februari , 2015 (redigerade) Jag fick ett antal träffar när jag Googlade Polar 20, du får nog prova en gång till. Välkommen till Forumet! Redigerad 3 Februari , 2015 av Chha Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
janne73a 0 Postad 3 Februari , 2015 Har googlat men inte hittat just min modell Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
johan66smart 10 Postad 4 Februari , 2015 Har du någon bild på båten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
janne73a 0 Postad 4 Februari , 2015 Skall finnas bilder på min sida Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
janne73a 0 Postad 4 Februari , 2015 Nu lyckades jag lägga upp en bild Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser