Barret 0 Postad 31 Januari , 2015 (redigerade) Hej Med denna motorbåten har jag många fina barndomsminnen. Men nu när jag själv är vuxen och har egen båt har jag börjat fundera på vilken båt det var egentligen. Någon som vet? Scand? Eller någon svensk? Redigerad 31 Januari , 2015 av Barret Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 31 Januari , 2015 Tippar spontant på Fjord Selcruiser. Inte sett nån på ett tag men i bakhuvudet ligger det nåt liknande Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
excel319 502 Postad 31 Januari , 2015 Väldigt likt en Alfa 24, tycker jag. Är det plast eller Al. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Barret 0 Postad 31 Januari , 2015 Tack för ditt svar. En snabb googling på denna modell ger dock inget klockrent svar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Barret 0 Postad 31 Januari , 2015 (redigerade) Ja en Alfa kan det ju vara! Tror vi börjar närma oss.. eller kanske är det redan klart? Och huruvida det är plast eller ej vet jag icke. Redigerad 31 Januari , 2015 av Barret Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Draco2300 0 Postad 31 Januari , 2015 Exotic 28 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Barret 0 Postad 31 Januari , 2015 Jaa! Tack Kadett! Där var den ju! Tusen tack för hjälpen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Barret 0 Postad 31 Januari , 2015 En aluminiumbåt ritad av Pelle Pettersson alltså. Där ser man. Återigen, tack för snabba svar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser