Oscaradel 2 Postad 29 Januari , 2015 Hej alla seglare ! Jag och tre grabbar planerar en världsomsegling i en maxi 95a 2016. Håller på att utrusta den nu för fullt, vilket är en hel del pengar. Om man söker sponsorer, vad kan man få tag på och ungefär när ska man göra det? Eftersom att det är 1,5 år kvar till planerad resa känns det ju lite dumt att marknadsföra sig så mycket, men man vill ju inte vara för sent ute heller. mvh s/y Doris Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gusvo085 109 Postad 30 Januari , 2015 Vad har ni att erbjuda sponsorerna? formulera det först, sedan ger sig nog det andra. Ett annat tips är att annonsera på blocket att ni vill ha / köpa billigt gamla grejer - det brukar tydligt ge en del... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toop 2 Postad 31 Januari , 2015 Har ni någon blogg eller hemsida? Det är alltid kul att följa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bjaerven 23 Postad 31 Januari , 2015 Jag gillar inte hamnen.se's forum men jag har deras nyhetsbrev med filmer och båttester i luren och brukar kolla på det när jag sitter på tuben. Kanske skulle ni kunna kontakta dem, se om ni kan skicka in en film varje vecka under någon period och kunna freerajda lite genom att få kontakt med deras sponsorer. Vet att de har både Raymarine, Garmin, Swedea som backar dem för lite reklamplats och kan ni få till avtal på försäkring och navutr så är ju det alltid ett par bäckar små. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Oscaradel 2 Postad 31 Januari , 2015 Tack för svaren, ska lägga upp en hemsida och skriva presentation om våra planer etc och blogga om hur det går så snart som möjligt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
happysix 44 Postad 1 Februari , 2015 Tack för svaren, ska lägga upp en hemsida och skriva presentation om våra planer etc och blogga om hur det går så snart som möjligt! Lycka till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser