Mala 2 Postad 10 April , 2005 Äntligen sjösättning :-D tur att man bor på framsidan! ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JanAke 0 Postad 10 April , 2005 Västkusten ja just det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mala 2 Postad 10 April , 2005 Fick faktiskt skrapa båtrutorna på morgonen men sen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 501 Postad 10 April , 2005 La ni inte i förrän idag? Jag har legat i länge nu, ända sen i fredags.... Tur att man bor på ostkusten! Härlig tur idag. Lite kallt i den västliga vinden (den är ju sån liksom allt som kommer från det hållet) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mala 2 Postad 10 April , 2005 bevis? ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 501 Postad 10 April , 2005 Nu ska vi inte vara såna! Klart det är som jag säger. Det var många båtar ute, mest fiskare, men även en och annan som tog båten ut till sin skärgårdsö. Men idag hade jag inte kameran med mig så det blir inga bevis. Ni hade det säkert fint på västkusten också...! PS Det såg inte ut som på bilden idag. Ingen snö. Bilden är ifrån i höstas när jag skulle lägga upp båten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seafl0wer 0 Postad 10 April , 2005 Vilken framsida menar du Mala .. den vi pratar om i Stockholm :oops: eller den officiella Göteborgs-varianten :-D Verkar som om det bara är på Vänern som det finns is kvar nu då ... eller har den gett upp där äntligen också .. någon som vet hur läget är utanför Karlstad? För 1 vecka sedan var det 15cm på Kattfjärden :-( mvh // mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rubank 0 Postad 11 April , 2005 :tant I Mariestadsjön gick isen upp förra veckan. Kanske ligger något kvar långt in i vikarna, men annars är det fritt fram. Hälsar Rubank vid Sveriges innanhav Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mercury Postad 11 April , 2005 Ja ni ska vara kla ni här uppe har inte isen ens släppt :-? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
whiskymannen 0 Postad 11 April , 2005 :-D :-D jo nu har även isen släppt ute på sjön i norra vänern endast lite som jävlas vid brygga idag men denna vecka åker båtera i,tjoho :-D :-D :-D 8-) 8-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mala 2 Postad 11 April , 2005 västkusten såklart ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser