KillerBoo 58 Postad 23 December , 2014 ..... och grattis på nyåret Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snottra 7 Postad 23 December , 2014 Ja god jul på er alla ,väntar på sommaren å pröva min nya plotter 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 23 December , 2014 Ja god jul på er alla ,väntar på sommaren å pröva min nya plotter Olika faller ödets lotter. Jag väntar på att det skall bli islägg, så jag inte kan komma ut med båten. Då skall jag rigga ner ratt och rattpedistal och lägga en tjock aluminumplatta under den delen av sittbrunnsdurken där rattpedistalen står. När rattpedistalen är på plats skall jag montera en konsoll där jag skall ha plottern, motorreglagen, manöverpanel för bogproppellern, några instrument och en ny kompass. Blir det inget islägg vete katten vhur jag skall lägga upp spelet!? . Men God Jul och gott nytt år på er alla - oavsett. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
crabfish 61 Postad 23 December , 2014 (redigerade) GOD JUL ALLA TOMTAR https://www.youtube.com/watch?v=S6rZtIipew8 OBS Sätt på ljudet ! Redigerad 23 December , 2014 av crabfish Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
excel319 512 Postad 24 December , 2014 God Jul Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tompelompe 74 Postad 24 December , 2014 Ja god jul på er alla ,väntar på sommaren å pröva min nya plotter Har du tjyvtittat under granen? GoD JuL Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Twister550 143 Postad 24 December , 2014 God Jul o Bott Nytt på er allihopa! Nu blir det en härlig dag med familjen, god mat och bara ha det trevligt tillsammans. Men i morgon börjar pysslandet lite smått för att förbereda säsongen. Några nya rullar som ska ha lina på sig, lite tafsar ska knytas och fjäderringar monteras......om en vecka är det Havsöringspremiär....och ingen is!! Många timmar i båten på nyåret om inget oväntat dyker upp.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 227 Postad 24 December , 2014 GOD JUL ALLA TOMTAR ! Och God Jul alla troll, icke att förglömma. Har kollat båtens täckning och sagt god jul till henne, ser bra ut inför utlovat snöfall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst BonusVita Postad 24 December , 2014 God Jul, God Fortsättning, Gott Slut och Gott Nytt År! Har er alla en fröjdefull jul och akta fingrarna... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snottra 7 Postad 24 December , 2014 Ja god jul på er alla ,väntar på sommaren å pröva min nya plotter Har du tjyvtittat under granen? GoD JuL nääää fick erbjudande av erlansonsbrygga för ca 1-2 mån sen å halva priset på raymarin plotter ,kunde int motstå Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 502 Postad 24 December , 2014 God Jul på er alla. Jag passar på önska god jul nu när det är kalle på tv eftersom jag aldrig sett kalle någon enda jul. Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 24 December , 2014 God Jul på er alla. Jag passar på önska god jul nu när det är kalle på tv eftersom jag aldrig sett kalle någon enda jul. Mackey Stackars dig - då har du gått miste om nåt. Tomtarnas verkstad, Långbens husvagn, som är som en båt borde va. Bella Note - en underbar sång. Skulle spela på en julfest förra Lördagen och kollade genom min samling med julsångsnoter och fick Bella Note på hjärnan. Kan inte låta bli att klinka på den flera gånger om dan sen dess. Å andra sidan släppte den låten som jag hade haft på hjärnan några veckor innan dess. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marrexxx 66 Postad 24 December , 2014 God Jul alla på forumet.Bjuder er på årets lilla julsång, Närproducerad och pinfärsk!"Now´s the time" Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Funkis 143 Postad 27 December , 2014 God fortsättning och ha ett gott båt-år 2015 alla Maringuidare! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser