Zer0 3 Postad 19 December , 2014 jag har tänkt slänga dit ett motorfäste på båten då vi skall ha båten som fiske båt, men jag vet inte var man skall sätta det vet jämte den stora någonstans men hur högt/lågt det ska sitta, har en uttern 4500 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 20 December , 2014 jag har tänkt slänga dit ett motorfäste på båten då vi skall ha båten som fiske båt, men jag vet inte var man skall sätta det vet jämte den stora någonstans men hur högt/lågt det ska sitta, har en uttern 4500 Förmodligen är din tanke att fiskemotorn ska monteras lite åt sidan på akterspeglen, monteringshöjden blir då så att kaviationsplattan på motorn hamnar i jämnhöjd av båtbotten vid extramotorns propeller. Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zer0 3 Postad 25 December , 2014 Precis med motorfäste man kan köpa på biltema sånt man kan fälla ner o upp så den hamnar ju inte på akterspegeln utan jämte Ok så den skall vara i höjd med botten iaf trodde extra motorn satt lite högre upp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser