douakh 15 Postad 16 December , 2014 Jag har utformat en annons för min båt- jag har dock inga bilder ännu. Utifrån denna annonsen är det någon som har en uppfattning kring hur mycket min båt skulle kunna säljas för? Tack på förhand för input och kommentarer! Flipper 575HT Motor: Evinrude E-tec 75hk installerad 2012. Jag kommer genomföra service inom snar framtid, så fort serviceteknikern kan komma hem till mig och genomföra servicen. Motorn kommer då ha fortsatt 2.5 års garanti vilket innebär att båten kommer vara ett tryggt köp samt färdig-servad inför våren. Serviceprotokoll kommer kunna redovisas innehållande bl.a. antal timmar som motorn gått. Styrning: Hydralisk styrning (Baystar) installerad 2012 vilket gör båten väldigt lättstyrd. Motor och styrning installerades samtidigt 2012 av Kode Marin i Kungälv till en kostnad av 96 000: - (kvitto finns). Botten renskrapades och epoxibehandlades 2011 och är i fint skick. Kapellet är i gott skick. Dynorna till ruffen är fräscha, hela och rena – samt mörkläggningsgardinerna till ruffen. Ny bränslemätare installerad hösten 2014. Fast tank 60liter. Upptagningsvagn 30km/h medföljer. Jag håller i nuläget på att fräscha upp båten invändigt med en ny skrovmatta i ruffen vilket inneburit en hel del jobb med att få väck den gamla med dess limrester. Vad som nu återstår är att limma dit mattan som är inköpt och utskuren, dock kan detta inte göras förrän till våren eftersom limmet behöver en arbetstemperatur på 15-18+ så det arbetet kvarstår av köparen men som sagt allt är förberett. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser