LonelyBird 154 Postad 28 November , 2014 Nu har Raymarine en trävlig nyhet, för oss Raymarine MFD ägare, som lidit med Navionics buggar: http://www.raymarine.com/news/mynews.cfm?story=10869 Vet någon om det finns en iPad navigations-applikation som använder C-Map? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 29 November , 2014 Ja den heter Plan2Nav och var ganska kass tyckte jag jämfört med iSailor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LonelyBird 154 Postad 29 November , 2014 Tack bhemac, laddade ner den och köpte kortet. Gillar nog iSailor framfär den där men låt oss testa den... Hoppas C-Map ter sig bättre på min Raymarine e97:a Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 29 November , 2014 Det fina med iPad är ju att man för en liten kostnad kan köpa en app och testa. Dessutom kan man ha flera och jämföra med. Cmap är bra men deras apputvecklare är kanske inte så begåvade .... Det är lite konstigt, jag har kört Transas i datorn och tyckte det var ologiskt och tillkrånglat. Men som app är de lysande! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser