Mark85 0 Postad 23 November , 2014 Hejsan! Jag undrar om det är någon som möjligtvis vet vad det är för märke på min båt? har haft den i ca 3 år och tänkte att jag skulle renovera upp både båt och motor till orginal skick. men vore kul att veta vad det är för båt man har.då jag letat mig fördärvad efter typ brickan och ej kan hitta den på båten. Ser ju ut som en selco liknade båt, men det är det inte då jag jämfört lite med andra båtar. Vore väldigt tacksam om någon kanske vet något. Mvh Mark Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wetallt 3 Postad 24 November , 2014 (redigerade) ser ut som en Ryds Hajen sport, kolla på det. och är det en sån så ska det finnas en rostfri bricka inplastad på insidan akterspegeln . Nr 1012. Redigerad 24 November , 2014 av wetallt 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mark85 0 Postad 24 November , 2014 Tusen tack för svaret. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RichLin 12 Postad 25 November , 2014 Det där är ingen Ryds hajen. Men googla Finnark 500. Och titta på bilder så tror jag du har svaret du letar efter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser