pellegson 0 Postad 18 November , 2014 Tjenis! Har blivit med en Cascade 19 fotare -67:a i ruskigt bra skick och vill veta om det är fler som äger denna modell? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MartinHeed 19 Postad 18 November , 2014 Hade en i somras men nu bytt upp mig till en 23a. Vore roligt att se lite bilder på din och jämföra med min som inte var i toppskick. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pellegson 0 Postad 19 November , 2014 Ska fixa lite bilder då 23:an,är den snarlik 19 fotarn? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snottra 7 Postad 20 November , 2014 Ska fixa lite bilder då 23:an,är den snarlik 19 fotarn? nej den är inte lik ,har en 23 jag också 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MartinHeed 19 Postad 20 November , 2014 Den äldre 23an är väldigt lik, jag har en -66. Samma form på ruffen och exakt samma rutor. Mycket större sittbrunn med motorn under ett "bord" med stolar på varsin sida. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser