Gå till innehåll
lördag 19 april 2025
Gäst Frank Henriksen

Thermo 2500 manual

Rekommendera Poster

Gäst Frank Henriksen

Hei Blir veldig takknemlig hvis noen kan vise meg hvor jeg kan få tak i en brukermanual til Thermo 2500 båtvarmer.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Tom Erik Saglien

Jeg har bruksanvisning på Thermo 2500. Det ser ut som du er fra Norge. Så da kan du ringe meg. tlf. 95296736

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej! Jag håller som bäst på att montera ihop min T2500 efter att fullständigt ha dissikerat den. Jag har gjort ett komplett kopplingsschema för kablage (reducerat antal trådar och dragit om för att minska förluster). Har även gjort ett kopplingsschema för elektroniken, så jag kan förstå hur regleringen funkar. Lite ny lackfärg har den också fått. Värmedoktorn tillhandahåller reservdelar och är bra att ha att göra med också. (Se länk ovan) Vill ni ha mina scheman, kan jag bistå med att skicka en fil via e-post. OBS Jag tar inget ansvar för eventuella fel, så det kanske är bäst ni väntar tills jag provkört min värmare om 1-2 veckor... Ha en varm sommar! 8-) PS Jag har även bruksanvisning, men bara på papper tror jag. Kan scannas in och skickas e-postvägen vid behov. DS

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Fungerade perfekt! Ah, nu ska det bli varmt och skönt i sommar... Oavsett vädret! Utlägg? Ca 600 spänn. :-nojd

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...