earendel 4 Postad 13 November , 2014 (redigerade) Hej, skall lägger nytt golv i min Draco och behöver ta bort pelare till förare- och passegerstolar. De sitter enigt fotot.. Är det någon som vet hur de är fastskruver och vet hur jag kan ta bort de??? Tacksam för tips Alan Redigerad 13 November , 2014 av earendel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tollaren 6 Postad 13 November , 2014 Hej! Påminner om mina förra pelare och dom var skruvade underifrån med genomgående skruv med mutter på ovansidan. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
earendel 4 Postad 13 November , 2014 Hej! Påminner om mina förra pelare och dom var skruvade underifrån med genomgående skruv med mutter på ovansidan. Hej Det finns ingen skruv eller mutter på ovansida, plattan är helt slätt. Alan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
larsan 17 Postad 13 November , 2014 Precis,dom sitter UNDERIFRÅN! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rogga 0 Postad 17 November , 2014 (redigerade) Stämmer bra att de sitter bultade underifrån med mutter i röret, nås från luckan framför ruffdörren, Skruvas med fördel uppifrån med lång hylsa. Redigerad 17 November , 2014 av Rogga Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser